NEBBIA Pánské tepláky Golden Era 196, Black

Klasické pánské tepláky vás vrátí do doby kulturistických idolů
Varianta:
Dostupnost Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Vyprodáno Zvolte variantu
Možnosti doručení
Kód: 201056303 201056304 201056301 201056302 Zvolte variantu
1 450 Kč –11 % 1 290 Kč
NEBBIA Pánské tepláky Golden Era 196, Black
NEBBIA Pánské tepláky Golden Era 196, Black
1 450 Kč –11 %

Registrovaní zákazníci
nakupují výhodněji

K nákupům také
nabízíme i dárky

Zastupujeme pouze
špičkové a ověřené značky

Záruční a pozáruční servis s
vlastními techniky

Design z minulosti jsme doplnili o technologie, abychom zajistili, že každý kus NEBBIA splňuje potřeby dnešních tvrdě trénujících mužů.

K bavlně jsme přidali polyamid, aby se vám v nich cvičilo ještě lépe! Tepláky se směrem k lýtkům jemně zužují do nápletu. V pase je všitá guma, takže máte jistotu, že vám tepláky během cvičení nespadnou ani se neposunou.

Tepláky Golden Era nesou odkaz nejprestižnější kulturistické soutěže Mr. Olympia, ve spolupráci s níž byla celá kolekce vytvořena. Nezapomnělo se ani na praktické kapsy a ikonická stínítka NEBBIA s logem Mr. Olympia.

  • Rovný volnější střih
  • Retro dizajn inšpirovaný zlatou érou kulturistiky
  • Ukončené patentom
  • S imitáciou rozparku
  • Priedušný a príjemný materiál
  • Vyrobeno v EU

Doplňkové parametry

Kategorie: Pánské tepláky
Značka: Nebbia
Materiál: 96% bavlna, 4% polyamid

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Počátky značky Nebbia sahají do roku 1997, kdy vznikla první kolekce sestávající ze čtyř modelů. Svým designem, střihem a zpracováním splňuje požadavky tvrdě trénujících kulturistů. Nebbia clothing se stala oficiálním dodavatelem oblečení pro MR Olympia v současnosti obléká většinu špičkových sportovkyň v bikinách.

NEBBIA Legíny nejsou jediným zaměřením

NEBBIA vás vybaví od spodního prádla až po svrchní oblečení, ženy i muže, s důrazem na pohodlí i funkčnost.

Značka Nebbia je jedničkou ve východní Evropě a rychle expanduje na další trhy.