Často kladené otázky
Mohu si objednat na e-shopu zboží a vyzvednout ho v kamenné prodejně?
- Ano, je to možné. V rámci dopravy si zvolíš vyzvednutí v prodejně (Bratislava, Elektrárenská 1). Budeme tě informovat e-mailem, jakmile bude zboží připraveno.
Jak mohu na e-shopu zaplatit za zboží?
- Platební kartou
- Rychlým bankovním převodem
- Prostřednictvím digitálních peněženek Apple Pay a Google Pay
- V hotovosti nebo kartou při objednávce na dobírku nebo při osobním odběru
Nemohu se rozhodnout s výběrem produktu, kam se mám obrátit?
- Kontaktuj nás telefonicky +421 903 363 664 nebo e-mailem na eshop@fitplus.cz
- Pokud máš možnost, nejlepší je navštívit naši prodejnu, kde ti zboží ukážeme a náš šikovný kolega ti poradí s výběrem.
Jak probíhá nákup v e-shopu?
- Vybereš, vložíš do košíku a vyplníš potřebné informace
- Přijde ti e-mail s potvrzením a rekapitulací objednávky
- V dalších e-mailech tě budeme informovat o zpracování a odeslání
- Při osobním odběru tě budeme informovat, že je zboží připraveno na prodejně
- Pokud si necháš zboží doručit kurýrem, po odeslání od nás ti přijde zpráva od doručovací společnosti s podrobnostmi o doručení
- Pokud se jedná o nadrozměrné zboží, ozve se ti náš kolega a domluví s tebou detaily dopravy a převzetí zboží.
Za jak dlouho po objednání mi zboží odešlete?
- U zboží, které je skladem, se snažíme objednávku vyřídit do 24 hodin. V případě jakýchkoli nejasností tě budeme kontaktovat.
Kolik stojí doprava a liší se cena podle místa doručení?
- Doprava z e-shopu je zpoplatněna částkou od 69 Kč – u běžné zásilky. Na výběr je více doručovacích služeb.
- Cenu dopravy najdeš u detailu produktu a také v košíku ti ji vždy předem zobrazíme
- Osobní odběr v prodejně je zdarma
- U nadrozměrné zásilky závisí cena na vzdálenosti a hmotnosti – více info zde
Musím se při prvním nákupu registrovat?
- Ne. Můžeš nakupovat i bez registrace. Ale registrovaní zákazníci mají přístup k výhodnějším cenám a přehled o svých objednávkách ve svém zákaznickém účtu.