Vítej v našem e-shopu!

Často kladené otázky

Jak si mohu objednat?

Nejjednodušší je objednat si zboží prostřednictvím našeho internetového obchodu, telefonicky nebo e-mailem.

Můžu si objednat zboží po telefonu?

Ano. Stačí zavolat na číslo horké linky uvedené v našem e-shopu nebo kontaktovat některou z prodejen, kde si chcete zboží vyzvednout osobně. Kromě toho můžete nakupovat také prostřednictvím e-mailu na adrese eshop@fitplus.sk, kde je třeba uvést všechny potřebné údaje.

Jak mohu za zboží v e-shopu zaplatit?

Zboží můžete zaplatit na dobírku, kartou při osobním odběru. Můžete také platit přímo kreditní kartou při objednávce online pomocí CardPay nebo na splátky prostřednictvím Quatro.

Je cena výrobku na vašem internetovém obchodě stejná jako ve vašich prodejnách?

Ano, cena je stejná na internetu i v našich prodejnách.

Nevím, jak si vybrat výrobek, můžete mi poradit?

Ano, samozřejmě. Kontaktujte nás telefonicky, prostřednictvím našeho chatu nebo e-mailem na adrese eshop@fitplus.sk

Za jak dlouho po objednání mi produkt odešlete?

Předměty, které si objednáte do 13:00, jsou obvykle odeslány ještě týž den, kdy jste si je objednali, pokud si nejste jisti, bude vás kontaktovat naše oddělení.

Za jak dlouho po objednání mi nadrozměrný předmět odešlete?

Pokud se domluvíme na pro vás vhodném termínu, zboží vám doručíme do 4 pracovních dnů od odeslání objednávky (nejžádanější zboží je také v dostatečném množství skladem na našich skladech).

Kolik stojí doprava a liší se cena v závislosti na lokalitě?

Doprava je při objednávce z e-shopu zdarma, bez ohledu na výši objednávky. To platí pro celou Slovenskou republiku.

Můžete také zapojit a předvést zařízení, které jsem zakoupil? Pokud ano, kolik to stojí?

Ano, výrobek nejen zapojíme, ale také předvedeme a otestujeme. Naši profesionální technici vám zakoupené zařízení po instalaci rádi předvedou a nastaví. Služba je zpoplatněna sledováním.

Musím se u vás při prvním nákupu registrovat?

Ne. Nakupovat můžete i bez registrace.

Registrovaní zákazníci však mají lepší ceny.

Co dělat po nákupu v e-shopu?

Nemusíte dělat vůbec nic. Do vaší e-mailové schránky přijde zpráva s potvrzením a rekapitulací vaší objednávky. Pokud se jedná o nadrozměrné zboží, bude vás kontaktovat náš pracovník, aby s vámi dohodl podrobnosti o přepravě a vyzvednutí. Pokud jste si objednali zboží s osobním odběrem, budete informováni o příjezdu na příslušné odběrné místo. Pokud si objednáte zboží kurýrem, balíček bude u vás do 2 pracovních dnů.

Můžu si objednat zboží na e-shopu a vyzvednout si ho v kamenné prodejně?

Ano, je to možné. Pro přepravu si vyberete vyzvednutí v konkrétním obchodě. Vezměte si s sebou identifikační údaje o objednávce (potvrzovací e-mail o přijetí objednávky).

Přineste si s sebou identifikační údaje o objednávce (potvrzovací e-mail o přijetí objednávky).

Naše další webové stránky

Od roku 1992 přinášíme novinky ze světa fitness, kulturistiky a zdravého životního stylu.

Navštivte

Každoročně motivujeme a vyhlašujeme soutěž Do formy s Muscle&Fitness.

Navštivte

Cookies nám umožňují poskytovat lepší služby. Používáním / zobrazovaním webu vyjadřujete souhlas s používáním a uchovávaním cookies. Další informace).

Rozumím
{