Často kladené otázky

Mohu si objednat na e-shopu zboží a vyzvednout ho v kamenné prodejně?

 

Jak mohu na e-shopu zaplatit za zboží?

  • Platební kartou
  • Rychlým bankovním převodem
  • Prostřednictvím digitálních peněženek Apple Pay a Google Pay
  • V hotovosti nebo kartou při objednávce na dobírku nebo při osobním odběru

 

Nemohu se rozhodnout s výběrem produktu, kam se mám obrátit?

  • Kontaktuj nás telefonicky +421 903 363 664 nebo e-mailem na eshop@fitplus.cz
  • Pokud máš možnost, nejlepší je navštívit naši prodejnu, kde ti zboží ukážeme a náš šikovný kolega ti poradí s výběrem.

 

Jak probíhá nákup v e-shopu?

  • Vybereš, vložíš do košíku a vyplníš potřebné informace
  • Přijde ti e-mail s potvrzením a rekapitulací objednávky
  • V dalších e-mailech tě budeme informovat o zpracování a odeslání
  • Při osobním odběru tě budeme informovat, že je zboží připraveno na prodejně
  • Pokud si necháš zboží doručit kurýrem, po odeslání od nás ti přijde zpráva od doručovací společnosti s podrobnostmi o doručení
  • Pokud se jedná o nadrozměrné zboží, ozve se ti náš kolega a domluví s tebou detaily dopravy a převzetí zboží.

 

Za jak dlouho po objednání mi zboží odešlete?

  • U zboží, které je skladem, se snažíme objednávku vyřídit do 24 hodin. V případě jakýchkoli nejasností tě budeme kontaktovat.

 

Kolik stojí doprava a liší se cena podle místa doručení?

  • Doprava z e-shopu je zpoplatněna částkou od 69 Kč – u běžné zásilky. Na výběr je více doručovacích služeb.
  • Cenu dopravy najdeš u detailu produktu a také v košíku ti ji vždy předem zobrazíme
  • Osobní odběr v prodejně je zdarma
  • U nadrozměrné zásilky závisí cena na vzdálenosti a hmotnosti – více info zde

 

Musím se při prvním nákupu registrovat?

  • Ne. Můžeš nakupovat i bez registrace. Ale registrovaní zákazníci mají přístup k výhodnějším cenám a přehled o svých objednávkách ve svém zákaznickém účtu.