Reklamace a vrácení zboží

Jak mám postupovat při reklamaci zboží zakoupeného v kamenné prodejně FIT PLUS?

Zboží, na kterém se v rámci záruční doby vyskytne vada, je třeba přinést do některé z našich prodejen FIT PLUS a prokázat se dokladem o koupi. Celý reklamační řád najdeš zde.

Jak mám postupovat při reklamaci zboží zakoupeného v internetovém obchodě fitplus.cz?

Pro zboží zakoupené v internetovém obchodě fitplus.cz můžeš využít možnosti reklamace v prodejně - kompletní produkt je třeba donést do některé z našich prodejen a prokázat se dokladem o koupi - fakturou, která ti přišla do e-mailu při koupi.

Můžeš také využít možnosti reklamace prostřednictvím zákaznického servisu mailem. Tato možnost se vztahuje pouze na zboží zakoupené v online shopu. Při vrácení zboží je třeba vyplnit náš Reklamační formulář a zaslat jej mailem na eshop@fitplus.cz.

Celý reklamační řád najdeš zde.

Tvoje reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

Jak mám postupovat při vrácení zboží zakoupeného v internetovém obchodě fitplus.cz?

Pokud se zbožím nejsi z jakéhokoli důvodu spokojen, máš právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Nejpozději ve lhůtě do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy je třeba doručit zboží zpět na adresu sídla provozovatele (FIT PLUS Group s.r.o., Elektrárenská 12587/1, Bratislava, Slovenská republika.). Peníze ti vrátíme stejným způsobem, jaký jsi použil při své platbě, nejpozději do 14 dnů.

Celé znění podmínek odstoupení od smlouvy najdeš v Obchodních podmínkách, část 10.

Formulář na odstoupení od smlouvy si můžeš stáhnout zde.